Слави Трифонов

1966-
Слави Трифонов е истинско явление в българския шоубизнес. Той е най-популярното лице в българското медийно пространство. Според социологическите проучвания Слави Трифонов в продължение на няколко години е в челната петица по доверие от страна на българите. Преди неговият личен рейтинг го нареждаше сред такива фигури като президента Петър Стоянов и мега звездата на българския футбол Христо Стоичков. Днес официалните статистики го поставят редом с такива социологически феномени като главния секретар на МВР Бойко Борисов. Не е случаен фактът, че повече от 10 години Слави Трифонов е идол на огромната част от младите българи и лидер на общественото мнение. От началото на деветдесетте години Слави Трифонов и неговият екип са едни от най-мощните двигатели на алиенацията на медиите от властта, на превръщането на самите медии в четвърта власт, която за разлика от другите три, се избира от хората постоянно. Защото ако парламент, кмет и съдии се избират на четири години, президент и главен прокурор на пет, то изборът на Слави Трифонов се потвърждава всяка седмица, всеки ден. И така вече десет години, през които Слави – за разлика от повечето български политици - съхрани доверието на своите “избиратели” и се превърна в еталон за “българската мечта” – народното момче, което изкачи върховете в българският шоубизнес, за да покаже, че упоритият труд, волята и ясната цел в крайна сметка могат да носят успех... Дори и в страна като България. Днес всяко издание на “Шоуто на Слави Трифонов” се гледа от повече от една трета от населението на страната /два и половина до три милиона зрители/, а Шоуто освен на популярност, се радва и на голямо обществено доверие /сравнимо само с това към държавните институции/, което го превръща в най-предпочитаното място за изява от страна на личностите с влияние върху живота на съвременна България. Уникален факт е, че екипите на президентите Петър Стоянов и Георги Първанов избраха “Шоуто на Слави” за финалния си предизборен дебат от кандидат-президентската кампания, който се осъществи на 16 ноември вечерта – минути преди да изтече официално разрешения от закона срок за политическа реклама. В същото време президентските екипи приеха всички условия на шоуто и този дебат ще остане вероятно единственият в българската политическа история, който е бил прекъсван за реклама. От стартирането си на 27.11.2000 г. “Шоуто на Слави Трифонов” се превърна в абсолютен рейтингов водач за повече от 2 милиона и половина българи и в редовен първенец на българските телевизионни фестивали. Очакванията за живи срещи с героите на Шоуто са много големи, което беше доказано от огромния интерес към предаванията, излъчвани извън София. Самият Слави Трифонов е награждаван десетки пъти по най-различни поводи, като особено знаменателен беше изборът му за мъж на 2001 година от списание Клуб М. Като безпрецедентно за българската медийна история събитие ще остане номинацията на “Шоуто на Слави” за престижната американска награда ЕМИ /телевизионния еквивалент на Оскар/ в категорията “вечерно ток-шоу”. През 2002 година Слави Трифонов получи и специалната награда на журито за най-добър водещ на ток-шоу на Седмия международен фестивал за телевизионни програми “Бархатный сезон” в Одеса, който на практика е най-авторитетният тв-форум на страните от бившия Съветски съюз. Освен водещ на телевизионно предаване, Слави Трифонов е и певец, чиито албуми са сред най-чаканите от публиката музикални продукти. До този момент Слави Трифонов е издал заедно със своите колеги 15 албума, всеки от които се е превръщал в истинско музикално събитие на българския пазар, продавайки се в рекордни за мащабите на страната тиражи.

Първите публични изяви на Слави Трифонов се свързват с продукцията на БНТ “Ку-Ку”.Заедно с колегите от предаването Слави издава и първия си албум “Ръгай чушки в боба”(1993), който е придружен и с грандиозно турне, наречено на албума. Вторият албум е озаглавен “Шат на патката главата”(1994). За негото представяне пред публика Слави Трифонов лично ангажира симфоничен оркестър, дирижиран от него. Издаването на третия албум “Roma TV” е през 1994.Негов продуцент и художествен ръководител е самият Слави. През същата година се провежда и второто национално турне на групата, организирано отново от Слави Трифонов. След свалянето на “Ку-Ку” от телевизионната сцена се появява “Каналето”. Слави Трифонов обаче поради лични недоразумения и конфликти с останалите колеги напуска предаването и прави свое собствено - “Хъшове”. За този творчески период на Слави излизат още два албума - "Жълта книжка"(1995) и "Хъшове”(1996). През пролетта на 1997 година излизат още два нови албума - сборния "Каналето - The Best" и самостоятелният албум на Слави - "Едно Ферари с цвят червен".Следващите 1999, 2000 и 2001 излизат албумите “Вавилон”, “Няма не искам”, “Часът на бенда”. Скоро обаче и “Хъшове” са лишени от ефирно време и след известно прекъсване се появява “Шоуто на Слави”. Благодарение на умелото ръководене на екипа и на предаването шоуто се превърна в най-гледаното предаване с висок рейтинг сред хората. За този си период до днес Слави Трифонов издаде още 4 албума - Новите Варвари (2001), Vox populi (2002), The best (2003) и Prima патриот (2004).

Цитати

Пубертетът е състояние, когато ти се ще да стиснеш света за гушата, но вместо това си стискаш пъпките.

Щом за нежни думи късно е, значи идва ред на мръсните.

Най-популярните автори



Най-популярните източници

Най-популярните теми